Жазбаша сөйлеу тілінің бұзылыстары және түзету жұмыстарын жүргізу жөнінде ұсыныстар
БЕСПЛАТНО
Размер файла: 19.29 KB
Жазбаша сөйлеу тілі ретінде сөйлеу тілінің тең дәрежелі екі түрі-жазу мен оқу әрекеттері қабылданады.Жазу мен оқудағы бұзылыстар әртүрлі бас миының қыртыстық және тілдік қызметтердің бұзылыстары немесе жеткіліксіздігі (гнозис,праксис,кеңістіктегі көріністер,көру-моторлы координация,фонематикалық есту, дыбыстық және тілдік талдау және синтез,сөйлеу тілінің лексико-грамматикалық құрылымы,ақыл-ой жүйесінің жұмысқа қабілеттілігі,зейін мен есте сақтау,әрекеттерді бағдарлау мен бақылау қызметтері) нәтижесінде пайда болады.Әдетте аталған қызметтердің бұзылысы жазбаша сөйлеу тілін меңгеруде мәселелер туындатпайды.Егер олардың бірнешеуі қатар болатын болса онда белгілі бір қиындықтардың пайда болу ықтималдылығы өседі. Клиникалық жіктемеде оқудағы бұзылыстарды белгілеу мақсатында «алексия» — оқудың толықтай болмауы және «аграфия» — жазудың толықтай болмауы, «дислексия» — оқу әрекетінің кейбір ерекше бұзылыстары, «дисграфия» жазу әрекетінің ерекше бұзылыстары деген анықтамалар қолданылады.