«Scratch программалау ортасында көбейту кестесін жасау»
Размер файла: 4.11 MB
Scratch-те де сізс алыстыру операторларының көмегімен, екі айнымалы немесе өрнектер айырмасын анықтау үшін, олардың мәндерін салыстырасыз. Салыстыру операторлары да реляциялық операторлар, деп аталады, себебі екі мәннің қатынасын салыстырады.Scratchтағы Басқару бөлімінде шешімдер қабылдау мен сіздің бағдарламаларыңыздағы әрекеттерді басқаруға мүмкіндік беретін екі блок бар: егер және егер/өзгеше. Осы блоктарды пайдалана отырып, сіз сұрақ қойып, жауап негізінде әрекет жасай аласыз. Циклдегі сіздің скриптте үнемі әрбір жүру пәрменінен кейін х осі бойынша қалыпты тексеретін егер болады. Егер х осі нөлден үлкен позициясы болса, спрайт түсін өзгерту керек. Сіз осы спринтті қосқан кезде, сіз, спрайт Сахнаның бірінші жартысы бойынша қозғалған кезде ғана түсін өзгертетінін байқайсыз. Ол, түс әсерін 25-ке өзгерту блогы тек, x > 0 жағдайы дұрыс болған кезде ағана орындалуына байланысты.