Мақала «Математика сабағында деңгейлеп-саралап оқыту технологиясын пайдаланудың тиімділігі»
Размер файла: 34.04 KB
Қандай пән болмасын, ең алдымен сол пәнге деген қызығушылығын ояту керек, Оқушының бойындағы қасиеттерді ескере отырып, сезімін, ынтасын оятар іс-әрекетті жоспарлап көр, әрі қарай оқушының таным белсенділігін арттыруды мақсат ет. Танымдық белсенділікті қалыптастыру көрсеткіштеріне интеллектуалдық, эмоцияналдық, жігерлілік іс-әрекетке оқушылардың белсене қатысуы жатады. Осындай нәтижеге жету үшін сабақ мазмұнының түрлерін, оқытудың амал-тәсілдерін түгелдей өзгерту қажет, қазір жалпылама баяндау, сұрақ-жауап, лекция тәрізді сабақ әдістері өз нәтижесін бере алмайды. Сондықтан осы мақаламды жариялап отырмын.