Көрнекіліктің түрлері және оны пайдалану жолдары
Размер файла: 65.69 KB
Көрнекілік принципі — ежелгі дәуірден бері қолданылып келе жатқан ең танымал және интуитивті оқыту принциптерінің бірі. Қолмен жазылған және басылған кітаптар көбінесе бұрын суреттермен қамтамасыз етілген, бірақ бұл көрнекіліктің эмпирикалық қолданылуы болды — оның теориялық негіздемесіз.Қазақ тіліндегі көрнекі құралдар — көрнекі, есту және көру -есту қабылдауына сүйенуге мүмкіндік беретін оқу құралдары. Көрнекіліктің әр түрлі құралдарын қолдану оқушыларды белсендіреді, олардың назарын аударады, осылайша олардың дамуына көмектеседі, материалды берік игеруге ықпал етеді, уақытты үнемдеуге мүмкіндік береді. Қазақ тілін оқытуда әр түрлі көрнекі құралдар қолданылады. Мектепте қолданылатын визуализацияның негізгі топтары: Табиғи материалдық модельдер (нақты заттар, муляждар, геометриялық денелер, объектілердің модельдері, фотосуреттер және т. Шартты графикалық бейнелер (сызбалар, эскиздер, диаграммалар, графиктер, географиялық карталар, жоспарлар, диаграммалар және т. Модельдерді, математик