Қазақстандағы туристтік инфрақұрлымының дамуы

Размер файла: 21.08 KB

Мақалада Қазақстандағы туристік саланың қазіргі жағдайы және болашақтағы қарастырылады. Саланың дамуын басқару үшін кластерлік тәсілді қолданудың жетістіктері мен сәтсіздіктері талданады. Елімізде туризмді дамытуға деген қызығушылық 2004 жылдан кейін, тұрақты сұраныс пен мұнай-газ шикізаты бағасының өсуі аясында республика экономикасының өрлеуі кезеңінде қалыптасты. Осы уақытта мемлекет шикізаттан әртараптандырылған экономикаға көшу модельдерін қарастырды. Кластерлік даму тұжырымдамасына үлкен қызығушылық танытып, үкімет ұлттық экономиканың өзіндік артықшылықтарын іске асыруға бағытталған кластерлік модельдер мен стратегияларды әзірлеуге бастамашы болды. Алайда қазақстандық туризмнің кластерлік моделі ұлттық жағдайларға бейімделмеген болып шықты және саланы дамытудың тұжырымдамалық тәсілдерін өзгерту қажет болды. Ұлттық туризмді дамыту стратегиясына әсер экономикасы тұжырымдамасына негізделген заманауи маркетингтік модель қосылды.

Чтобы скачать файл нужно иметь активную подписку

Купить подписку