Биология пәнінен оқушыларды шағын топпен оқытудың тиімділігі
Размер файла: 24.06 KB
оқушыларды бағалау кезінде тек біржақты бағаламай (өзіміз тарапынан қойылатын баға) бір-бірін бағалау, өзін-өзі бағалау, стикер арқылы, екі жұлдыз, бір тілек, шеңбер бойынша бағалау түрлерін қолданған кезімде басында біраз қиыншылықтар туды. Шағын топпен жасаған жұмыстарына толыққанды баға бере алмай, дауласып немесе екі жақсы тілек, бір ескерту айту кезінде оқушылардың қиналғаны байқалды. Бірақ уақыт өте келе оқушылар бұл сабақтың әдіс-тәсілдеріне төселіп, үйреніп кетеді деп ойлаймын.